19 Ekim 2021 Salı

 FAHRİYE SEDA RASTGELDİ/YAHYA KEMAL BEYATLI ANADOLU LİSESİ

'KÜLTÜRÜMÜZLE KÜLTÜRLENİYORUZ ' PROJEMİZ KAPSAMINDA 18.10.2021 TARİHİNDE 'İNTERNETTEKİ TEHLİKELERDEN NASIL KORUNURUZ' ADLI  İNTERNET GÜVENLİĞİ SEMİNERİ DÜZENLENDİ.GÜVENLİ İNTERNET MERKEZİNDEN AYDIN ÇATAK TARAFINDAN TÜM ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERE SEMİNER VERİLDİ.SEMİNERDE WEB 2.0 ARACI MENTİMENTER İLE HAZIRLANAN SORULAR SORULDU.SEMİNER SONUNDA ÖĞRENCİLERİMİZ KATILIM BELGESİ ALDILAR..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Zerrin Sever- Aydınlıkevler Anadolu Lisesi- Keçiören/ ANKARA

  Kültürümüzle Kültürleniyoruz eTwinning Projemiz kapsamında Aydınlıkevler Anadolu Lisesi ve proje ortağımız Cebeci Mesleki Teknik ve Anadol...