Aslıhan IŞIK/Bilecik MTAL
Afiş Seçimimiz....
Okulumuzda yaptığımız Afiş Anket sonucumuz belli oldu.Daha önce yaptığımız logo yarışmasında da logosu birinci olan öğrencimiz Selçuk Afiş yarışını da birinci olarak göğüsledi.Selçuk'u tebrik ediyoruz emeği geçen yarışa katılan diğer öğrencilerimize de teşekür ediyoruz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.