29 Ocak 2022 Cumartesi

     ZEYNEP SU/FAHRİYE SEDA RASTGELDİ/YAHYA KEMAL BEYATLI ANADOLU LİSESİ

Projemiz kapsamında YAHYA KEMAL BEYATLI ANADOLU LİSESİ olarak geleneksel yemeğimiz olan çiğköfteyi okulumuza tanıtıp projeyi yaygınlaştırmak amacıyla çiğköftenin bütün malzememlerini getirerek okulumuzda arkadaşlarımızla yaptık.Hem                          çok eğlendik hemde yaptığımız lezzetli yemeği yedik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Zerrin Sever- Aydınlıkevler Anadolu Lisesi- Keçiören/ ANKARA

  Kültürümüzle Kültürleniyoruz eTwinning Projemiz kapsamında Aydınlıkevler Anadolu Lisesi ve proje ortağımız Cebeci Mesleki Teknik ve Anadol...